MATRIKULAZIOA

MATRIKULAZIO EPEA: URTARRILAREN 17tik 28ra

AZAROAK 25

2021/11/25

AZAROAK 25 : Lankidetza, tratu onak, errespetoa...
ESKERRIK ASKO PROIEKTU HONETAN PARTE HARTU DEZUTEN GUZTIOI: Gisasola Egoitzako taldeari, gurasoei eta bereziki gure eskolako ikasle eta irakasleei!! ????
Sartu bideoa ikusteko.

HEZKIDETZARAKO XAKEA

2021/10/15

Hasi gara “HEZKIDETZARAKO XAKEA” ekintza berritzailearekin!!

Jakinmin handiarekin eta gustura aritu dira gure haurrak eskolan martxan jarri dugun proiektu berri honekin. Batzuentzat lehen pausoak izan dira; beste batzuentzat berriz, euren ezagutzak partekatzeko aukera bikaina.

IKASTURTE HASIERA!

2021/09/03

Ikasturte berria, ilusio berriak! Udara bukatu da eta hemen gaude berriz ere bueltan. Oraindik ere gauzak ez dira guztiz normaldu, baina iaz ikasi genuen guztiarekin ikasturte berri honi modu positiboago batean helduko diogu.

Irailaren 8an emango diogu 2021-2022 ikasturteari hasiera eta ondorengo egunetan guraso bilerak egingo ditugo informazio guztia zuekin konpartitzeko.